niedziela, 13 października 2013

Przepraszamy za przerwę w nadawaniu i prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość.

Hej!
Niestety jestem zmuszona zrobić przerwę w dodawaniu postów. Powód? Aparat się zepsuł. :/ Baterie nowiutkie, działają, ale sam sprzęt "zawiesza się" podczas robienia zdjęć albo wyskakuje komunikat "Zmień baterie" i koniec. Jest mi przykro z tego powodu. Lubię pisać dla Was, ale niestety bez zdjęć jest to niemożliwe, a mój telefon się do tego nie nadaje. Przyszło mi tylko czekać na nowy sprzęt albo naprawę starego. Albo może sam się "magicznie naprawi" :D
Do szybkiego napisania, 
Fabryczna :* 

40 komentarzy :

  1. Zrobimy czary mary chokus pokus i już mamy aparacik

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dobrze wiem co oznacza zepsuty aparat..

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, aby problemy techniczne szybko zostały pokonane! a w międzyczasie będę miała czas na poznanie bloga od początku :))) także nie ma tego złego... ;) I tak będę zaglądać, trzymając rękę na pulsie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, maluchu. Reperuj szybko sprzęt..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysyłam Ci wiadro pozytywnej mocy co by aparat sie odfochał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze możesz napisać jedną notkę na tydzień ze zdjęciem ze strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ejjj... nie rób mi tego :( już tęsknie ;( foch foch na aparat :D Rób komórką jak ja zawsze ;D Z tym ze ja do wyboru innego sprzętu nie mam ;D
    A nie masz na komputerze jakiś zaległych zdjęć do recenzji?

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że szybko powrócisz z działającym aparatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na powrót i trzymam kciuki za nowy sprzęt, tudzież naprawę starego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda..., oby się szybko naprawił

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę, moja babcia nie ma malin i nie robi mi takich smakołyków :(

    a Ty naprawiaj szybko aparat ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wkurzyłabym się, wracaj do nas szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki za cudowne ozdrowienie :) sprzęt to złośliwa bestia niestety.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie odpisywałaś mi na blogu więc wysłałam paczuszkę :DD
    A tak na serio to wysłałam ją po tym jak powiedziałaś że robisz przerwę :)
    (mam nadzieje że nie długo wrócisz - bo jak nie to foch :D) Mam nadzieję też że trafiłam z kolorami i choć trochę mój skromny prezent Ci się spodobał i wszystko doszło w całości :)
    I co tam znowu wygrałaś, na co czekasz? :)
    Teraz to i ja czekam na parę przesyłek ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy nadzieję, że szybko do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiadasz, że kobitka od WFu maluje paznokcie :P Ja zawsze trafiałam na nauczycielki typu 'babochłop' xD że o malowaniu paznokci lakierem termicznym nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc fajna nauczycielka Ci się trafiła :D szkoda, że ja takiej nie miałam :P

      Usuń
  17. ulala... współczuje problemów z aparatem :/ u mnie też czasami aparacik szwankuje... oby tylko szlag go nie trafił...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już trzy razy przerabiałam problemy z aparatem, a teraz kiedy wszystko (odpukać!) jest okej, dopada mnie niemoc pisania ...

    Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wreszcie mi się udało coś napisać:) Chciałam wcześniej, ale mam dość po zajęciach. Jest tyle zaliczeń, że chodzę nieprzytomna. Śpię, kiedy tylko mam czas.
    Mam nadzieję, że szybko zaczniesz znowu pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że szybko do nas powrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie czekam na Ciebie i nowe posty :*
    Ciesze się że przesyłka się podoba - skromnie ale od serca :D
    Ty szczęściaro same fajne rzeczy :)
    A balea zazdraszczam :P Właśnie co do Balea - i jak byłaś w tym blaszaku zobaczyć czy są kosmetyki z DM-u? :)
    Do mnie dziś przyszła paczka od Karoliny - ta jako nagroda w akcji 'szukamy maseczki idealnej :)
    Jeszcze to masełko doszło i czekam na 2 paczki co wygrałam - od modnania.blogspot.com i miniaturka kremu betaskin ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero w niedzielę? smuteczek :((
    U mnie z wolnym czasem jeszcze gorzej, aż szkoda gadać jak się zaniedbałam w pisaniu recenzji takie zaległości w recenzjach mam ze lepiej nie mówić :/ Jednym zdaniem - jest na prawdę ciężko ;/
    A dostałam - maseczkę oriflame, odżywka do włosów - miniaturka-próbka, żel under 20 miniaturka-próbka, 2 lakiery, cień, błyszczyk i próbki szampon i odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  23. uuu :( szkoda...mam nadzieję, że szybko wrócisz do blogowego świata :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka