wtorek, 2 lipca 2013

Denko maj-czerwiec 2013 (3)

Witajcie :)
Dzisiaj pora na moje dwumiesięczne denko, z którego jestem zadowolona. Faktycznie, mało produktów zdenkowałam, ale za to takie, które zalegały mi w łazience już duuuuuużo czasu. Bez przedłużania zapraszam, bo coś czuję, że burza mnie nie ominie. Pod koniec pisania tej notki wyszło piękne słońce. ;P
Ziaja, masło kakaowe mydło pod prysznic - bardzo przyjemny produkt o cudownym zapachu kakao. ♥ Nie dość, że mył to jeszcze nawilżał skórę oraz wypełniał całą łazienkę swoim największym atutem, czyli aromatem. Coś pięknego i taniego. Na pewno kupię ponownie! 
Wellness&Beauty, żel pod prysznic róża i figa - na półce tak pięknie wyglądał i pachniał. A pod prysznicem przerażał się w ogromnego, ohydnego, obrzydliwego wora Fabrycznej. Mało wydajny, wysuszający skórę i śmierdzący. Bleeh, nigdy więcej żeli tej firmy! Na pewno nie kupię ponownie. 
Joanna Naturia, peeling myjący truskawkowy - KLIK <--- tam co nieco o nim. Kupię ponownie, właściwie to już kupiłam. :D 
Nivea, SOS balsam regenerujący z wyciągiem nagietka - otrzymałam go od Doliny Kremowej za pośrednictwem Antoniny Guzik (broń Boże, to żadna współpraca!). Średni produkt. Jego ogromnym minusem jest otwór, który ciężko jest otworzyć. Butelka wyślizguje się z rąk, a sam balsam słabo nawilża. Ale aż tak źle nie jest. Nie kupię. 
L'Oreal Elseve, Multi-Vitamine Fresh szampon do włosów przetłuszczających się - taaak, to jest ten pan, którego wprost nienawidzę i zapomniałam go dodać do notki o bublach. Wywołał u mnie łupież i ogromnie podrażnił skórę głowy - wcale nie jest tak delikatny jak to mówi producent! Na szczęście nie przetłuścił mi włosów - myłam je jak zwykle, 2 razy w tygodniu, czasami 3. NIGDY WIĘCEJ GO NIE KUPIĘ!
Miniaturka szamponu Alterra Granat&Aloes - produkt zrobił na mnie ogromne wrażenie, ładnie pachniał i fajnie mył włosy. Rozważam zakup opakowania pełnowymiarowego. Może kupię ponownie. 
Synergen, nawilżający krem do twarzy dla cery suchej - już wycofany, chyba zastąpiony nową wersją. Więcej TUTAJ. Nie kupię ponownie. 
Miss Sporty, tusz do rzęs Studio Lash - KLIK <-- nie będę się powtarzać... Nie kupię ponownie. 
AA, baza pod makijaż (próbka) - średnia. Chyba jej nawet na sklepowych pólkach już nie ma. Nie kupię. 
Perfecta, peeling drobnoziarnisty do twarzy - KLIK <--- recenzja tam. Może kupię ponownie. 
Próbki  żeli OS, Lime oraz Mango&Macadamia - bardziej przypadła mi do gustu wersja Lime, mam jeszcze z 8,9 takich próbek xD 
Ziaja, maseczka oczyszczająca do twarzy - świetna maska za przystępną cenę. Już kupiłam ponownie. 
Perfecta SPA, Pielęgnacyjny Manicure - szafirowy peeling+maska-serum regenerująca - KLIK, tam więcej na ten temat. Nie kupię ponownie. 

Uf... To wszystko na dziś. Żegnam się z Wami i do zobaczenia. :) 
Pozdrawiam, Fabryczna :*

P.S Ci, którzy jeszcze, podobnie jak ja, nie mieli okazji poznać bliżej produktów Pat&Rub zapraszam na rozdanie u xkeylimex.

34 komentarze :

  1. spore denko :-)
    miałam peeling myjący Joanny i duet do rąk Prefecty;
    bardzo lubię ten saszetkowy peeling do twarzy Perfecty - często do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka tuszy z Miss Sporty i żaden nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling Joanny uwielbiam :)a ten żel z różą i figą też miałam i wywaliłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja praktycznie cały czas używam tego mydła z Ziaji :) Kocham ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Do peelingów Joanny często wracam, jeden nawet w czerwcowym denku się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sięzbieram do zakupu tego szamponu z alterry ale jakos zaden mi nie pasuje ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak czytam do czego są, to się boję, że obciąży mi włosy ;C

      Usuń
  7. Te peelingi z Naturii są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię to masełko pod prysznic z Ziaji ale jesienią/zimą. Teraz jest dla mnie za ciężkie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość jest mi obca, znam tylko maseczkę z ziai i szampon alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze leprze to niż nic :P Jak dla mnie całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne denko! Szkoda, że nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ta Ziaja kusi. Przypuszczam że jak dorwę ją w promocji to zakupię ale na razie bronię się bo mam plana żadnych zakupów w lipcu :) Oczywiście kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często sięgam po te kremowe mysła z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mydło pod prysznic o zapachu kakao <3 Idealnie słodki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to polecam odżywkę alterry z tej serii, jest genialna :)

    Również uwielbiam skakać na trampolinie <3 tylko potem tak dziwnie jak się z niej schodzi xd
    Ja właśnie wróciłam z kolejnej wycieczki rowerowej, ale dziś nieco krótszej ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty nie dobra :D A to możesz wymieniać chętnie poczytam co tam na kupiłaś :)
    A nie pamiętam od kiedy używasz pomadki, ale skoro wychwalasz to muszę wypróbować i szybko jakąś szczoteczkę znaleść ;) Pokazuj efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do notki (;p) - trochę tego zużyłaś :) peeling miałam truskawkowy i też lubię teraz mam kiwi i powiem że gorszy jest jeśli chodzi o zapach, z ziaji to mydło pod prysznic mnie ciekawi ale nie wiem czy zapach by mi podszedł bo nie lubię takich czekoladowych no ale może ;D a ta róża i figa to żele z tej firmy takie znane i lubiane by się wydawały a tu proszę, a nad szamponem, którego miałaś miniaturkę też sie zastanawiałam :P

      Usuń
  18. Kupuję często ten peeling truskawkowy z Joanny, głównie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne denko :)
    gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny blog, mnóstwo przydatnych i rzetelnych informacji:)
    Zapraszamy na konkurs z marką Femi, może się skusisz Kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować ten żel z Ziajii;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore denko :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE
    www.aneczka84.blogspot.com -> zakładka ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten malutki truskawkowy peeling Joanna ;) Spore denko ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam masło do ciała z tej kakaowej serii - świetne było, i ten zapach mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu kupić to masło kakaowe, bo mam na nie ochotę od kiedy weszło na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za info o Elseve, zastanawiałam się nad jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka