sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj od pewnej blogerki i do mnie zawitał. :)

Hej :)
W piątek dostałam cudowny przedmikołajkowy prezent... I nie, nie jest to wcale paczka-niespodzianka. Od dobrych dwóch tygodni ekscytowałam się etapem rejonowym z niemieckiego. Włożyłam dużo pracy w przygotowania, a po wyjściu z sali stwierdziłam, że było bardzo proste (prócz czytania ze zrozumieniem, ale no cóż...). Później zaczęłam się nakręcać na wojewódzki, choć nie było do końca wiadomo, czy aby na pewno się dostanę. 5 grudnia z samego rana na stronie kuratorium można było zobaczyć listę osób wstępnie zakwalifikowanych do etapy wojewódzkiego (i zarazem najwyższego), na której i moje nazwisko widniało. :) Radość była ogromna. Wczoraj w nocy przeglądałam wymagania... Jest tego NAPRAWDĘ dużo i obiecuję sobie, że nie zacznę uczyć się na ostatnią chwilę. ;) (Przekonałam się o tym w 6 klasie, gdy zabrakło mi 2 punktów do województwa z przyrody...)
Na początku tygodnia doszła do mnie paczka mikołajkowa z akcji u Fram. Wiem, że mój prezent skompletowany dla Maleńkiej się spodobał (baaardzo się ucieszyłam, że wylosowałam właśnie tę osobę). Swoją otrzymałam od Angeliki, autorki bloga www.mintelegance.blogspot.com.
Moje Mikołajki ! :)

Wszystko było bardzo, bardzo, BARDZO mocno zabezpieczone, ale odwijanie odbyło się bez nożyczek - siła palców. :D W środku znalazłam same cudowności - pachniało wszędzie. :D
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to dwa kosmetyki do włosów Balea. Zarówno odżywkę jak i szampon miałam już, już zamawiać, ale w takim razie inne produkty wskoczyły na ich miejsce. :D
Pora na ciekawą historyjkę, bo bez tego odpakowywanie by się nie liczyło. :D Otóż wyciągam po kolei wszystkie rzeczy, patrzę "O Lumene, fajnie". Dopiero potem zauważyłam, że jest to BAZA POD CIENIE, którą chciałam kupić już w marcu, ale tak jakoś nie było mi po drodze, a moja baza z Hean coraz mniej nadaje się do użytku... Największe zaskoczenie i radość.Gwiazda paczki. :D
Dalej coś, co sprawiło, że cała paczka pachniała - woski Yankee Candle - Black Cocount oraz Merry Marshmallow. Będzie się palić... :D Szczególnie, że ten drugi pochodzi z zeszłorocznej zimowej kolekcji. :)
Angelika do paczki włożyła również lizaka. Uwielbiam je, im większy i bardziej kolorowy tym lepszy. :D Była też dołączona kartka świąteczna - nie wyobrażam sobie bez niej paczki. :)
Jestem bardzo, bardzo, bardzo, BARDZO zadowolona z tej niespodzianki - wszystko jest cudowne. Angielika z całego serca Ci dziękuję! :* 
Jeśli komuś spodobała się tego typu akcja i nie chciałby czekać do kolejnych Mikołajek to Dimipedia prowadzi wstępne zapisy do akcji "Podaruj Paczuchę", która planowana jest na przełom styczna/lutego. Chętnych przekierowuję TUTAJ.

A co Wy otrzymałyście z okazji Mikołajek? :) 

Pozdrawiam, 
Fabryczna :)

75 komentarzy :

  1. Wygląda na to, że byłaś grzeczna przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon Balei to mój ulubieniec, właśnie skończyłam kolejną butelkę :) Baza z Lumene też jest świetna. Fajowy Mikołaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko zobaczyłam szampon to pomyślałam o Tobie, że niedawno o nim pisałaś. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna paczka :) chciałabym przetestować tą bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie tak dobra jak mówią. :)

      Usuń
  4. Oooo gratuluje odstania się do etapu! Wygrasz wszystko ! :* Ja i niemiecki do dwie przeciwności :D
    Ciesze się, że paczucha się podoba ! :) I zaglądam do tej akcji co pokazałaś, bo coś czuje że z miłą chęcią wezmę w niej udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemieckiego uczę się od początku edukacji, więc coś tam wiem. :D
      Im więcej, tym lepiej! :)

      Usuń
  5. Gratuluje zakwalifikowania się do etapu wojewódzkiego;) no i tak świetnej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczucha. Ten zestaw Balei do włosów jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczka i gratuluję etapu z niemieckiego, ja tam do języków głowy nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa wosku Merry Marshmallow ;) musi być cudownie świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka. Wcale się nie dziwię, ze CI się spodobała. Ciekawa jestem wosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski wzbudziły największe zainteresowanie - czemu mnie to nie dziwi... :D

      Usuń
  10. Super paczka :) ja dzisiaj dostałam kilka drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że autorka Twojego prezentu przemyślała temat – super, miło widzieć takie wystarane paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowanie takiej paczki to też nie lada wyzwanie, ale i przednia zabawa. :)

      Usuń
  12. Świetna paczka!
    Mi się ten komplet mango też marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Kochana zakwalifikowania sie do wojewodzkiego :)))! Wiedzialam, ze podolasz, zdolniacha z Ciebie ;P Paczka swietna, zwlaszcza, jesli znalazla sie w niej jeszcze baza pod cienie, ktora chcialas nabyc :) Udanych testow Ci zycze :) Ten Pan Mikolaj to lizak? Super, tez bym sie ucieszyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna paczka! Skakałabym z radości jka bym taką dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie sądziłam, że aż tak bardzo mocno zabezpieczyłam zawartość paczki:P na swoją obronę napiszę, że nie chciałam żeby cokolwiek się wylało czy połamało:D
    cieszę się, że wszystko Ci się podoba i niech Ci dobrze służy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, bałabym się o lizaka czy się nie połamie.:D

      Usuń
  16. mam ten szampon z Balea i mleczko bez spłukiwania do niego ale jeszcze nie używałam:) fajna paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. alez mnie tu u Ciebie dawno nie było :( przepraszam :*** już wracam ponownie i mam zamier znowu regularnie czytać i komentować :)
    gratuluję dostania się na wojewódzkie :) paczuszka super, sama bym taka chciała :)
    u mnie też Mikołaj był- największy hit- świnka skarbonka bez otworu od dołu- taka jaką chciałam, teraz nie wyciągnę ani grosza:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, nikt nie mówił, że jest obowiązek odwiedzania wszystkich blogów :D
      Takiej świnki nie chciałabym jednak - nie wyobrażam sobie nie podbierać pieniędzy. :D

      Usuń
  18. ojej mam duży słoik Merry Marshmallow i zapach jest cudowny ! Bardzo kuszą mnie kosmetyki Balea ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczka mówiłam już ;) Najbardziej ciekawi mnie balea i woski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baza pod cienie z LUMENE jest przeeeeeświetna! :D Zazdroszczę takiej paczuchy :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie chciałam tę bazę - zobaczymy, czy taka prześwietna. :D

      Usuń
  21. Świetna paczka - ale już o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmm :) woski Yankee Candle są boskie
    uwielbiam je :)
    cieszę się, że zawartość tak przypadła Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna nagroda :) Przyjemności z używania wszystkich kosmetycznych skarbów. Szczególnie ciekawa jestem bazy Lumene. No i moje gratulacje! Mam nadzieję, że na kolejnym etapie pójdzie Ci równie dobrze.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zakwalifikowania do kolejnego etapu z niemieckiego !:)) Super paczka, miałam te kosmetyki Balea,pachniały genialnie ::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zapach jest świetny. Bardzo lubię takie nuty zapachowe. :D

      Usuń
  25. Jak się ma urodziny w Mikołajki to zawsze coś wpadnie choć bardziej słodycze owoce i jakieś piedzące coby człowiek sobie sam prezent sprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No paczuszka świetna - woski to zawsze świetny pomysł na owianie zapachem całej zawartości, a i pali się je świetnie zimą :D
    Widzę, że my tu jakoś powiązane byłyśmy :D Ty mi paczkę, ja Mint Elegance, a Mint Elegance Tobie łuhuhu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc u Minti właśnie też dostrzegłam te powiązanie - podejrzaneeeee :D

      Usuń
  27. Dostałaś na prawdę fajny prezent - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna paczka - również bardzo bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super prezent i świetna akcja!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka