środa, 10 grudnia 2014

Mój kochany Mikołaju! Urodzinowo-świąteczne marzenia.

Witaj drogi Mikołaju!
Tak, wiem, że lista moich życzeń już dawno do Ciebie trafiła i jest już realizowana, ale potraktuj tę jako małą podpowiedź na przyszły rok lub podszepnij moim bliskim, aby wykorzystali ją jako wskazówkę przy poszukiwaniu urodzinowego prezentu dla mnie ( niecałe 3 miesiące zostały -->
1 marca :D).
 Hobbit - liczę po cichu na to, że wydadzą specjalną wersję wszystkich trzech części na DVD. A jeśli nie to... poproszę o wszystkie po kolei. :D
Książki - bez tego urodziny się nie liczą. :D W zasadzie ucieszyłabym się z każdej, która widnieje na Lubimyczytać w kategorii: "Chce przeczytać". Aktualnie najbardziej marzą mi się książki Matthewa Quicka (wszystkie prócz "Niezbędnika obserwatora gwiazd"), "Hopeless" oraz "Herr Guardiola". :)
Wkłady do paletki Inglota - w tym roku udało mi się wygrać obie interesujące mnie paletki Sleeka, a teraz chciałabym uzupełnić moją paletkę Inglota (i dokupić nową, najlepiej na kwadratowe cienie :) ). Najbardziej interesują mnie numery 390, 344, 397, 110. :)
Jeśli już jesteśmy przy Inglocie to marzy mi się również jakiś lakier od nich z tej serii oddychającej czy róż do policzków. Pełna dowolność. :D
Rosyjskie kosmetyki - z naciskiem na szampony i maski/odżywki. Teraz szczególnie upatrzyłam sobie zestaw z Natura Siberica rokitnikowy "Maksymalna objętość" (szampon i balsam). Nie pogardziłabym też maską drożdżową Babuszki Agafii. :D
Woski Yankee Candle - Mikołaju, jako, że moje urodziny są blisko pierwszego dnia wiosny prosiłabym Cię o wiosenne zapachy. Szczególnie ciekawe wydają się wiosenne nowości, chciałabym: Shea Butter, Aloe Water, Red Rasberry, Moroccan Argan Oil. :)
The Sims 3 Skok w Przyszłość - na Święta, jak wiesz, zamówiłam sobie The Sims 4, ale nadal brakuje mi ostatniej części "trójki". Miło by mi było dostać i tym samym zakończyć kupno kolejnych części. :D Takie zwieńczenie mej kolekcji. :)
Zdrapki - Mikołaju mój Drogi, dodaj do prezentu jakąś zdrapkę, ładnie proszę. :D Może wygram coś więcej niż 2 zł. :D
Pędzel do rozświetlacza -  mam upatrzony pędzel Zoeva Highlight 105. Trochę drogi, ale od czego są urodziny/święta? :D Dobrym pędzelkiem do rozcierania cieni też bym nie pogardziła. albo gąbączką Real Techniques. :)

Oczywiście nie pogardzę tez innymi rzeczami, które znajdują się na Wishliście czy niespodziankami. :D

Pozdrawiam, 
Ewa 
P.S Znasz drogę do mojego domu, prawda? :D

Post zrealizowany w ramach akcji "Celebruj Chwile" u Joko. :)
arcy-beauty.blogspot.com/2014/11/celebruj-chwile-nowy-sezon-zima-swieta.html

72 komentarze :

  1. Bardzo lubię hobbita. I władcę pierścieni też, oglądałam ze sto razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Władcę Pierścieni też widziałam kilka razy, bo mam na płycie. Pewnie z Hobbitem będzie to samo. :D

      Usuń
  2. uwielbiam hobbita i władcę pierścieni, a pod choinkę chciałabym dostać legolasa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hobbit <3
    Ja jednak zawsze będę wolę The Sims 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grywałam w TS2 u koleżanki dawno temu i jednak zdecydowanie bardziej wolę trójkę. ;)

      Usuń
  4. Hoooobbit <3 Nie mogę doczekać się premiery

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrapki mnie rozwaliły :D ja zwykle złotówkę wygrywam hihi. A Simsy bym chciała te najnowsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wygrałam 3 razy z rzędu 2 zł i każda wygraną przeznaczyłam na kolejną zdrapkę aż w końcu nic nie wygrałam... :D

      Usuń
  6. w sumie to z Twej listy chciałabym tylko szampon jakiś rosyjski i książkę hopeless przeczytać, ale nie koniecznie kupować. Wolę sobie ebook ściągnąć ewentualnie wypożyczyć. Tak oszczędna ja :D a YC nie jarają mnie już nie paliłam chyba z miesiąc :D pędzel chciałabym do cieni - wystarczyłby ecotools nie jestem zbyt wymagająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim będzie u mnie w bibliotece to sto lat minie. :D Ebooków czytać nie lubię - papierowe książki nad wszystko. :D

      Usuń
    2. ja też wolę papierowe, ale wolę też oszczędzać bo jednak kupno książki to nie taka mała kwota tz. w porównaniu że mogę mieć coś za darmo :D

      Usuń
    3. No tak, ale dla takiego "kolekcjonera" jak ja to wiesz... :D
      Sama uważam, że książki są za drogie, więc albo czekam na promocje albo kupuję w outletach lub na wyprzedażach w supermarketach (po 6 zł xD) albo proszę ładnie na każda okazję. :D

      Usuń
  7. mój chłopak szaleje za hobbitem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Huhu, sporo tego :D u mnie też właśnie lista się pojawiła :)
    Trochę się różni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jako fanka serii the sims wyrażam ubolewanie i zawód nad simsami 4, są do niczego :P 3 są the best :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam bardzo różne opinie odnośnie czwórki, ale po obejrzeniu kilku odcinków "simsowych seriali" z czwórki stwierdziłam, że musze przekonać się o tym na własnej skórze. :D

      Usuń
  10. Tak ładnie prosisz tego Mikołaja, że pewnie spełni wszystkie prośby - tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Simsy i ja bym przygarneła - ale nie mam czasu w nie grać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też nie, ale jak mam trochę czasu to czemu nie. Można się też na nich wyżyć. :D

      Usuń
  12. Ale konkret ;D Hobbit :P w marcu masz urodziny? do kjóliczka wielkanocnego pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że Wielkanoc szybko w tym roku. :D Nie zdążę zlecić zadań kjóliczkowi. :D

      Usuń
  13. Simsy i książki też bym chętnie przygarnęła. Miło jest spędzić zimowe wieczory z taką porcją dobrej rozrywki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślałam, że Hobbit mi się nie spodoba, bo nie lubię fantastyki, ale obejrzałam pierwszą i drugą część i chętnie poszłabym na kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu fantastyka przypada do gustu. :) Fajnie, że mimo wszystko poprzednie części zaciekawiły Cię na tyle, by iść na kolejną. :)

      Usuń
  15. Super lista, kilka rzeczy I ja bym chetnie.przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mając taką listę, Mikołaj na pewno zrealizuje większość punktów, a najlepiej powinien całość :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością na kolejną część Hobbita :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrą książka sama bym nie pogardziła choć mam ich nie mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też - zdziwiłam się przy układaniu ich nie półkę. :D

      Usuń
  19. Po takim przemowieniu Mikolaj z pewnoscia cos jeszcze dolozy do juz realizowanego Planu ;D Zycze, zeby na tej zdrapce bylo faktycznie wiecej niz 2 zl. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletki z inglota są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, szczególnie te dobrze skomponowane. :D

      Usuń
  21. Planuję pójść na HOBBITA :D A nawet musze :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę, muszę - nie wyobrażam sobie NIE IŚĆ. :D

      Usuń
  22. Pięknych zapachów, nigdy za wiele :)
    Maska drożdżowa Babuszki jest teraz w bardzo dobrej cenie, nic tylko szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, na DDD chciałam się skusić, ale się nie udało... :D

      Usuń
  23. Haha ja ostatnio dostałam w prezencie 2 zdrapki i udało mi się wygrać aż 1 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniłaś na kolejną? :D

      Usuń
    2. Chciałam, ale zanim zdążyłam poszukać takiej samej zdrapki za szybką (było mnóstwo wersji), to babka zaskoczyła mnie błyskawicznym pytaniem "gramy czy wypłacamy?" i kazałam wypłacić :P Złotóweczka trafiła do skarbonki :P

      Usuń
    3. Haha, dobre i to - mogłaś przegrać złotówkę. :D

      Usuń
  24. też bym chyba nie pogardziła niczym z tej listy:D szkoda, że mężczyźni nie są tacy uniwersalni, jeśli chodzi o prezenty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko im coś kupić, bo zazwyczaj wszystko mają. :D Albo na pytanie, co chcą odpowiadają: "Nie wiem".

      Usuń
  25. Jakiś czas temu kupiłam kilka rosyjskich produktów. Maskę marokańską i szampon prowansalski z Planeta Organica i aktywator wzrostu Bani Agafii :) Więc na tą chwilę nie planuję więcej rosyjskich kosmetyków :)

    Życzę żeby mikołaj znalazł drogę do Ciebie, przynajmniej z częścią tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jedynie maseczka do twarzy orzeźwiająca i odlewka szamponu. :)

      Usuń
  26. Haha, niezła lista :D Mam nadzieję, że Twój Mikołaj się postara i spełni wszystkie Twoje chciejstwa :) Ja w tym roku listu do mikołaja nie piszę, a raczej przygotowuję listę planów na nowy rok :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie można ją przeczytać. Swoją też muszę przygotować. :)

      Usuń
  27. Inglot Sleek Zoeva .. i jestem w niebie :D uwsielbiam produkty tych firm i chyba nie ma kosmetyku od nich którego nie przygarnęłabym do siebie <3
    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Sleeka przygarnęłabym prawie wszystko, bo jednak wolę ofertę Zoevy czy Inglota. ;)

      Usuń
  28. Mi marzą się woski z Yankee Candle, czyli standardowo :D Ostatnio zakupiłam sobie mini paletkę 5 cieni marki Inglot, a co! ^^

    I oby Twój Mikołaj podarował Ci wszystko czego chcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te nowe zapachy wosków YC też bardzo mnie ciekawią i już chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że na Goodies część dostępna już. :)

      Usuń
  30. W Inglocie ostatnio kupiłam taką małą paletkę, ojoj jaka jestem szczęśliwa :D Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na pięć wkładów, trzy na razie kupione. ^^

      Usuń
  31. Przypomniałaś mi, że zapomniałam poprosić Mikołaja o najnowsze Simsy. Będę musiała sama je sobie sprawić chyba, że ... poczekam do kwietnia na moje urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zdrapki moja zmora :D zostawiłam w totku majątek :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że mikołaj spełnił wszystkie Twoje zachcianki? :D
    Szampony i w ogóle kosmetyki rosyjskie do włosów warto wypróbować, z reguły przyjazne składy mają i ceny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka