poniedziałek, 22 grudnia 2014

#100happydays

Hej! :)
Uf, sprzątanie w wersji "hard" zostało zakończone. Teraz czas na gotowanie - wczoraj robiłam już pierniczki, dzisiaj wypadałoby łupać orzechy, ale zanim się do tego zabiorę opublikuję w końcu JAKIŚ post. ;) Niedawno (9.12) skończyłam akcję 100happydays. Na czym to polega? Otóż przez 100 dni robimy zdjęcie rzeczy, osobie, jedzeniu czy CZEMUKOLWIEK, co sprawiło nam radość tego dnia. Trudne? Czasochłonne? (czasochłonne to jest obrabianie zdjęć xD) Niekoniecznie - przecież zrobienie zdjęcia to tylko kilka sekund. ;)Więcej informacji możecie znaleźć na stronie akcji KLIK.
Niestety zauważyłam, że zginęły mi dwa zdjęcia - z dnia 4.12 i 5.12. Teraz mam nauczkę - zdjęcia do tej akcji obrabiamy NA BIEŻĄCO. No cóż, zdarza się. :D
Zaczynam od pierwszego zdjęcia z lewej na samej górze: 
1. (powinno być na odwrót  z pierwszym zdjęciem) Nareszcie znalazłam dziennik badawczy - straciłam już nadzieję. :D
2. Obkładamy książki ^^
3. Nowa klawiatura - poprzednia padła. :D
4. Mniaaaaaaaaaam, ciasto z malinami <3
5. Simsy - po raz pierwszy we wrześniu.
6. Na biologii zawsze śmieszne teksty są
7. Rozalka <3
8. W życiu nie przypuszczałabym, że we wrześniu może być tak ciepło...
9. Powrót do ćwiczeń z Mel B - jednak potrzebuję matę...
10. Huehue, za aktywność :D
11. "Nie mogę wyruszyć z psem na spacer" zamiast "Nie mogę ruszać ręką" :D 
12. Potwór z Loch Ness.
13. Kolejny tekst na biologii:
- Kiedy produkuje się mleko?
- Kiedy chce się pić.
:D
14. Pielgrzymka na trasie Grudziądz - Rywałd. Moja pierwsza i pewnie nie ostatnia, choć nie będę pewnie miała z kim pójść na kolejnej. ;)
15. Wieś, huśtawka i słońce ^^
16. Się ucieszyłam. :D
17. KASZANKAAAAAAAAAAAAAA
18. Pierwszy mecz z Ligi Mistrzów - Bayern Monachium & Manchester City
19. Premiera Miasta44, na którą musiałam pójść. Byłam sama, ale może to i dobrze. :)
20. Braciak zrobił mi bransoletkę - miło z jego strony.
21. Rozi, kiedy nie była taka gruba i duża. :D
22. Mniam, mniaaaaaaaam - w Biedronce była wyprzedaż. :D
23. Lizak z Wrocławia ^^
24. Kolejny Tolkien. :D  Dziwi to kogoś?
25. Kartka od Aswertyny z gór :*
26. Piątek, piąteczek, piątunio.
27. Wyjazd od kuzyna i CUDOWNA pogoda.
28. Nowe Jogobelle - najlepsza jabłkowa, potem jagodowa. :D
29. Nie pamiętam... Chyba gdzieś jechaliśmy xD
30. Gdzie kotek ma głowę?
I czas na październik:
1. Kolejny mecz Bayernu Monachium i wierny kibic w postaci kota. :D
2. Yeah, od teraz w czwartki na 10. :D
3. "A ja myślałam..."
4. Hehe, nie sądziłam, że takie coś jest. :D
5. Nowe krzesła - pasują o wiele lepiej. :)
6. FIFA15 już moja - tzn. mojego brata :D
7. Gdzieś idę, gdzieś
8. Nie kojarzę tej akcji z chlebem/bułką na religii. :D
9. Mój numer na szkolnym etapie konkursu z niemieckiego. :)
10. W końcu COŚ napisałam. :D
11. No tego to się mało kto spodziewał. :D
12. Nowa płyta z muzyką filmową - całkiem, całkiem...
13. W końcu można iść spać!
14. Pokręcony "13" :D
15. Ptasie Mleczko nie jest złe. :D
16. Yeah, czas na rejon!
17. Nowy tusz do rzęs, który jak wiemy, nie sprawdził się.
18. Jakie śliczne słuchawki!
19. Mega słodkie, ale i tak dobre. :D
20. Idiotyczna pieczątka. :D
21. Widok na COŚ.
22. Śliczna kartka od Patrycji Pieguski :*
23. Wiedziałam, że Bayern wygra, ale AŻ tyle? :D
24. :D
25. Zobaczcie na Frąka w tle. :D
26. Jest, moja paletka kochana. :D
27. Mniam, soczek u babci smakuje lepiej.
28. Świetna książka - wchodzi świetnie. :)
29. Do domu, do domu!
30. Opis do koloseum i meczu genialny.
31. (to środkowe) Malujemy się. ^^

Resztę potraktujcie jako gratisy. :D 
Pora na listopad:
1. Nowy telefon, ale jeszcze nie w użyciu.
2. Uwielbiam tę czekoladę, jedna z lepszych.
3. NIE MAM BLADEGO POJĘCIA co to był za film. :D
4. You made my day. ;D
5. Nowe ubranko dla nowego telefonu.
6. Rozalka. :D
7. Nowe ubrania, wszystkie potrzebne. :D
8. Restauracja i pyszny obiad za niewielkie pieniądze. :)
9.  Masterchef.
10. Kolejna książka, równie dobra. :) Choć nie, może trochę mniej od Obserwatorów.
11. Czy to miało znaczyć, że jestem u babci?
12. Promocja w Rossmannie - później pokażę dokładniej.
13. Pyszny krem - kokos na równi z karmelem.  :D
14. Jestem Panem kanapy!
15. Z dawna upatrzona mgiełka przeceniona na 6 zł!
16. Gliceryna - zobaczymy, co zrobi.
17. Ostatnia, zachomikowana paczka ciastek z Finlandii - żegnajcie :(
18. Robimy zamówienie z DMu (wstępne).
19. Toffife dostałam od kolegi w zamian za lekcje - nie spodziewałam się. ;)
20. Kolejne lakiery kupione na promocji - pogięło mnie. :D
21. Piękny <3
22. Sprzątamy w lakierach.
23. Pan również i biurka. :D
24. Finał Top Model - trzymałam kciuki za Osi. :)
25. Powrót do dzieciństwa i płatków. :D
26. Czy tutaj też myślałam o spaniu?
27. Jogurt i płatki, ale niezalane - dobry deser. :D
28. Spanko-nocowanko u Karolci. :D
29. Żebym wiedziała, czego jeszcze nie mam.
30. Nowa książka Kinga - warta uwagi?
Grudniu, grudniu!:
1. Paczka od mojej Mikołajki :*
2. Powrót z rejonu w Toruniu do domu.
3. Taaaaki bałagan - przygotowanie do przyjazdu mebli.
6. Me słodycze na Mikołajki.
7. Prezent od Mikołaja-rodzicowego.
8. Pusto w pokoju....
9. Nowe woski NARESZCIE przyszły.

Mój pierwszy w życiu kolaż robiony w Photoscape. :D 
Co sądzicie o takich akcjach?
Pozdrawiam, 
Fabryczna
P.S Równo dwa lata temu pojawił się tu pierwszy post - RADUJMY SIĘ! :D

23 komentarze :

  1. Taka akcja wymaga niesamowitej dyscupliny, bo jednak 100 fotek to masa. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jedynym problemem było niezapominanie o tym. :D

      Usuń
  2. 12 to Ty? :D
    15 chcę taką sielankę <33
    jagodowej jogobelli nie jadłam, jabłkowa nie za bardzo - mandarynka najlepsza! ^^
    co to za płyta z muzyką filmowa?
    Mega słodkie, ale i tak dobre. - co to?
    24 i 25 - 2 kolaż co To? :DD
    4. You made my day. ;D - TO JA TO JA! :DDD
    Gliceryna po co?
    lakier 'piękny' to jaki? :D'
    Tam powinien być finał the voice a nie jakiś tap madyl :DDD :(
    cukierki toffee nie dobre te milkowe za bardzo :P
    Stefanki sie czyta :D

    Dziękuje na koniec że chociaż Ty skończyłaś akcje :* Jestem taka dumna! I za kolaże w moim programie :D taaaka dumna ja :D
    Tylko ja wolałabym te z mniejsza ilością zdj. bo nie raz nie wiadomo o co chodzi jak jest screen ekranu bo nie widać literek :D albo to może ja jestem ślepa wiec wiesz xd
    a może by tak na stałe mobile mixy zagościły u Ciebie? :)
    i gratuluje 2 lat :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 - Tak :D
      15 - rzadko jest tak pięknie we wrześniu. Huśtawka już przy mała (pamięta czasy, gdy miałam 5 lat :D), ale to nic - to się nie liczy. <3 :D I kiedyś gałąź, na której wisiała zerwała się, gdy mój brat się huśtał. :D
      Marek Sierocki - I love film
      Takie kremy z Lidla, dostępne sezonowo. ;)
      Piłkarze. :D
      Glicerynę miałam zamiar używać do włosów. ;)
      Golden Rose Color Expert numer nie znam. :D Musiałabym sprawdzić - sprawdzić?
      Nieee, zdjęcie książki było robione w Empiku. :D

      Nie, ślepy nie jesteś. :D
      W zasadzie, czemu nie - od Nowego Roku? :)
      Dzięęęękuję - STO LAT! :D

      Usuń
    2. dlatego nie znam xd myslam ze na tym 25 to Twoi koledzy ale zgas xd
      sprawdz :DD
      woski brałaś do Empiku i robilas zdj xd o intruza mi chodzi desko :DD

      Mozesz juz zaczac robic zdj. ja zaczełam :DDD

      Usuń
  3. Rozalka<3

    Nowa ksiazka KInga, to (pisze to z bólem serca, bo kocham tego pana miłością wielką), jet totalną porażką... nudna i brakuje w niej tego jego zacięcia. Brakuje w niej akcji, brakuje w niej dobrego prowadzenia historii... brakuje jej wiele do jego poziomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dałaś mi do myślenia nad nią... Chciałam ją zakupić do mojej biblioteczki, ale wnioskuję, że nie warto - lepiej mieć inną. ;)

      Usuń
  4. Jak patrzę na Twoją kotkę to jakbym widziała swojego Bmbuszka :) Ostatnio wlzała menda do kartonu przymkniętego i dziadygi w ogóle nie było widać po godzinie szukania dałam sobie spokój a tu patrzę z kartonu morda się wychyla :) Książkę Kinga sama muszę w końcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ile tego :) ciasto z malinami ahh poezja

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ oglądania :D
    jadłam nową Jogobellę, ale tylko jagodową i mi nie podeszła :((
    Ptasie za to pyszneeeee <3 :D
    A prezenty mikołajkowe super :D i widzę zestaw Mango z Balea, ależ zazdraszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj jabłkową :D

      Usuń
    2. Mówisz? okeeeej, spróbuję jak gdzieś trafię :D
      a lubisz monte? polecam bakusia mlecznego, był u mnie w Intermarche, pychota! :D smakuje jak monte właśnie, ale dużo tańsze, bo złoty coś za normalnej wielkości jogurt *.*

      Usuń
  7. Ale fajnie to wszystko wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się, że czasochłonne jest obrabianie zdjęć, a nie samo ich cykanie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł:) Ja w momencie jak się z czegoś cieszę to się z tego cieszę na tyle, ze aparat mi nie w głowie. Myślę "mogłam cyknąc fotkę" już po fakcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna akcja!
    Zdjecia tez bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz cudownego kota! Ja też miałam takiego czarnuszka, ale niestety miałam, bo na początku grudnia auto go zabiło :/ Został mi drugi kocurek, ale za tamtym cały czas tęsknię, bo był niezwykle przyjazny i "przymilasty".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka