niedziela, 1 maja 2016

W poszukiwaniu idealnej bazy pod cienie - Maybelline Color Tattoo

Czeeść! :)
Znalezienie idealnej bazy pod cienie to dość trudne zadanie, szczególnie gdy nasze powieki wymagają czegoś specjalnego. Co prawda jako bazy możemy używać korektora pod oczy oraz potem go przypudrować, ale nie każdy sprawdza się w tej roli. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wszystkim dobrze znane cienie w kremie Maybelline Color Tattoo. Nie tak dawno (hmm.. pól roku temu? :D) firma ta wprowadziła na rynek polski matowe wersje swoich cieni, a wśród dostępnej palety kolorów pojawił się ładny, beżowy kolor o numerze 93 Creme de Nude. Jak się u mnie sprawdził i czy spełnia swoją rolę dowiecie się, czytając ten wpis. :)
Opakowanie Color Tattoo to szklany słoiczek z plastikową nakrętką. Swój egzemplarz kupowałam w Rossmannie i był on zaklejany, dzięki czemu łatwo było wybrać produkt jeszcze nieotwierany przez nikogo. Cień nie ma żadnego zapachu, ważny jest 24 miesiące od otwarcia. Mój produkt otworzyłam po listopadowej promocji w Rossmannie i przez te pół roku nie wysechł ani nic się z nim nie stało. Słoiczek po każdym użyciu dokładnie dokręcam, a kosmetyk trzymam w zamkniętym pudełku. :) 
Cień jest niezwykle kremowy, a jego aplikacja na powiekę przy pomocy opuszka palca przebiega bezproblemowo. Nie robi nieestetycznych grudek oraz nie zbiera się w załamaniu powieki. Ma piękny, beżowy kolor, który nadaje się do wyrównania kolorytu powieki (moja jest akurat mocno unaczyniona). Stanowi również świetną bazę pod resztę makijażu oka. Wpierw całą powiekę matuję cielistym cieniem, który świetnie "przykleja się" do Color Tattoo, a potem nakładam kolejne kolory. Produkt Maybelline delikatnie, ale tak dosłownie delikatnie, podbija pigmentację cieni. Jednak od bazy pod cienie oczekuję przede wszystkim trwałości i tego, że utrzyma makijaż oczu jak najdłużej w nienaruszonym stanie. Sam cień w kremie trzyma się na powiece praktycznie cały dzień, a jeśli chodzi o cienie nałożone później to po około 9 godzinach zaczynają delikatnie blednąć, ale nadal są na swoim miejscu.
Wydajność tego produktu jest imponująca, bo używam go dość regularnie, a w produkcie zrobiło mi się tylko niewielkie wgłębienie. Jak już wcześniej pisałam,cień nie zmienił swojej konsystencji, nie zrobił się bardziej tępy, nie zasechł ani nie stwardniał.
Maybelline Color Tattoo możecie kupić praktycznie w większości drogerii sieciowych w Polsce - Rossmann, Hebe, Super-Pharm  czy w drogeriach internetowych. Koszt takiego jednego słoiczka to około 25 zł, aczkolwiek w internecie możecie dostać ten kosmetyk już za 15-16 zł. Myślę, że w tym wypadku cena jest adekwatna do jakości i warto skusić się na ten produkt przede wszystkim w czasie promocji lub przy okazji większych zamówień. Całą gamę kolorystyczną dostępną w Polsce możecie zobaczyć TUTAJ oraz TUTAJ. 
Pewnie większość z Was posiada choć jeden kolor z tej serii. Jesteście ze swoich egzemplarzy zadowolone? Sama posiadam jeszcze popularny nr 35 On and on Bronze  i jestem z niego również zadowolona, aczkolwiek używam go rzadziej. :)
Z majowymi pozdrowieniami,
Fabryczna :)

10 komentarzy :

  1. Ja posiadam już pięć odcieni w tym ten prezentowany wyżej, a także Rose który również doskonale nadaje się jako baza pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam Rose w Rossie w czasie promocji i przez moment wahałam się nad zakupem. :)

      Usuń
  2. Ja mam mieszaną relację z Color Tatoo. Mam 3 sztuki i każda jest zupełnie inna. Najbardziej podoba mi się i najlepiej zachowuje On and on Bronze. Drugie miejsce zajmuje Permanent taupe- jest bardziej tępy i ma siny kolor. A kupiłam piękny miętowy odcień żeby mieć na lato jako bazę i jest tragedia! W ogóle nie da się go nałożyć na powiekę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jakość zależy do koloru... Warto wcześniej poczytać w internecie, które kolory są ok. :)

      Usuń
  3. Ja mam pełno color tattoo, w tym odcieni, które były niedostępne w PL, ale pojawiły się w limitowanych kolekcjach w USA - uwielbiam je!
    Tego używam też jako bazy pod cienie i podobnie jak u Ciebie sprawdza się w tym wydaniu znakomicie:) przestałam nawet używać klasycznej bazy pod cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i je :) i nie tylko ten odcień ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, wygląda jak baza pod cienie, więc pewnie świetnie się sprawdza w tej roli. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego koloru, choć obiecuję sobie od dłuższego czasu, że go kupię ;) i w końcu do mnie trafi, ale nie jako baza, bo baza z avonu u mnie się rewelacyjnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytalam kilka razy już o tym cieniu i Twoja recenzja tylko potwierdza to, ze warto go wypróbować :) Ja mam z tej serii tylko cień do podkreślania brwi, ale ten po kilku miesiącach używania właśnie trochę mi zasechł, będę musiała rozejrzeć się za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię cienie z tej serii i myślę, że na ten odcień też się skuszę, skoro sprawdza się jako baza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka