piątek, 18 sierpnia 2017

Promocja -49% w Rossmannie na pielęgnację ciała, ust, odżywki do paznokci i włosów oraz maseczki do twarzy --> moja lista :))

Hej hej! :D
Pierwotnie tego postu miało nie być, ale w ostatniej chwili planując posty postanowiłam również napisać taki o promocji w Rossmannie, która zaczyna się 21.08 i będzie trwała do 30.08. Jeśli jesteście w klubie Rossmann to przy zakupie minimum dwóch RÓŻNYCH produktów do pielęgnacji ciała, ust, odżywki do włosów, odżywki do paznokci i maseczki do twarzy dostaniecie rabat -49%. Jest on dostępny jednorazowo dla członków posiadających kartę Klubu Rossmann. Przy kolejnych zakupach zostanie Wam naliczony rabat -40%. Gdy zacznie się ta promocja mnie akurat nie będzie w Polsce (wracam 28 :DDD), ale mam już swojego wysłannika, który na pewno sobie poradzi. :D
Dzisiaj na szybko chcę Wam przedstawić moją taką listę "zakupową", która pewnie się zmniejszy, znając życie :D
Zaczniemy od kategorii maseczek do twarzy :D 
1. DermopHarma Zone Control, głęboko oczyszczające plastry na nos (6,49 zł) --> mam ochotę na jakieś plastry, bo czasami aż kusi, żeby nos mocniej oczyścić. :D
2. AA Beauty Bar, maska węglowa oczyszczająca (2,99 zł)
3. Perfecta, Serum C-Forte, serum-zastrzyk usuwający oznaki zmęczenia (2,29 zł) --> moja skóra kocha witaminę C :))
4. Ziaja, maska do twarzy oczyszczająca (1,59 zł) --> lubię ją :))
5. Ziaja, liście zielonej oliwki, oliwkowa maseczka kaolinowa z cynkiem (1,59 zł) --> maseczki Ziai nie mogą zrobić krzywdy, prawda? :D
6. Garnier, słynne maski w płachcie (8.99 zł za sztukę) --> najlepiej wszystkie rodzaje, jeśli się da :D
7. Bielenda, Matt Booster, żelowa maseczka nawilżająco-matująca (2,49 zł) --> skusiły mnie tutaj dwie rzeczy: słowo żelowa i opakowanie :D
8. Bielenda, Carbo Detox, oczyszczająca maska węglowa peel off  (3,79 zł) i taka zwykła (2,49 zł)
Jeśli chodzi o usta to tak na szybko powiem, że planuję kupić balsam Evree (16,99 zł) i może jakąś pomadkę Blistex (9,99 zł), które moim zdaniem są świetne ;)
Następnie produkty, do pielęgnacji ciała i tu prawdopodobnie skończy się na maks dwóch produktach, ale zostawię Wam więcej - w ramach inspiracji powiedzmy :D 
9. Evree, Istant Help, balsam ratunek dla ciała (19,99 zł) --> tyyyle się nasłuchałam dobrego o tych balsamach :D
10. Wellness&Beauty olejek do ciała mango i papaja (11,99 zł)
11. Palmer's Firming Butter, ujędrniający balsam z koenzymem Q10 (26,99 zł)
12. Lirene, antycellulitowa endermologia, zestaw do masażu, olejek i bańka chińska (29.99 zł) --> nad tym waham się najbardziej ;)
13. AA Creamy Butters, balsam odżywiający z masłem Murumuru (15,99 zł)
14. Nivea, Kakao i olejek makadamia, olejek w balsamie (22,99 zł) --> kolejny, bardzo rozreklamowany produkt w blogosferze i nie tylko. :D
I zostały nam same odżywki do włosów, ponieważ do paznokci nie mam zamiaru nic kupować ;) 
15. Nivea Hairmilk, mleczna odżywka do włosów normalnych, suchych i zniszczonych (9,99 zł) --> tak, to znowu wina reklamy, ale też Wizażu :D
16. Dove, Pure Care Dry Oil (22,99 zł) ---> znowu ten Wizaż... :D
17. Garnier, Fructis Oil Repair 3 Butter, odżywka wzmacniająca do włosów bardzo suchych i zniszczonych (10,99 zł) --> dwie garnierowskie odżywki spisały się u mnie naprawdę nieźle, więc chcę spróbować kolejnych :D
18. Gliss Kur Ultimate Repair, ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów (12,99 zł) --> mój spray już się kończy, więc to idealna okazja, aby kupić nowy :D
19. Isana, Professional, odżywka do włosów suchych i zniszczonych (9.99 zł) --> mój uuuulubieniec, a teraz wyjdzie za grosze :D
20. Isana Professional, kuracja do włosów z olejkiem arganowym (4,99 zł) --> jestem ciekawa co to za cudo ;)
21. Garnier Ultra Doux, odżywka olejek awokado i masło karite (8,99 zł) --> to też będzie moje kolejne opakowanie, warto mieć przy sobie coś sprawdzonego ;)

Wyszło tego naprawdę sporo i nie wiem, ile z tego faktycznie wyląduje w moim koszyku :D Na pewno z tej promocji skorzystam, bo uważam, że jest dość korzystna, nawet patrząc na to, że Rossmann ma spore marże to i tak wyjdzie taniej niż u konkurencji (w moim mieście są dwie drogerie sieciowe, więc... Nie mam zbyt dużego wyboru :D). ;)
A czy Wy szykujecie się na tę promocję? Planujecie coś kupić? :) 
Pozdrawiam, 
Fabryczna
P.S Tak jak pisałam, nie ma mnie na razie i wrócę 28 sierpnia. :) Post opublikowany oczywiście automatycznie :D
P.S2 W czasie mojego pobytu pojawiła się nowa grafika dotycząca tej promocji i zmienia ona moje plany w jakiejś tam części :)

12 komentarzy :

  1. Ja chyba poszaleję na włosowych produktach. Chcę kupić m.in. dwie te odżywki z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki tylko nawilżające? :o U to słabo :( Te z bielendy węglowe i z AA są bardzo fajne - chociaż aa wygrywa dla mnie nieco. Z ziaji z oliwką muszę kupić, bo raz miałam i była fajna :) Garnier kompletnie nie kusi, za to nowe żelowe z Bielendy już tak :D
    Z balsamów evree też chcę ♥ AA też ciekawie wygląda, ten olejek miałam z W&B i zużyłam na włosy - nie lubię olejków do ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstępny plan na zakupy mam, ale jak to będzie zobaczymy w praktyce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się zaopatrzę w maseczki Garniera i jakieś balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę boję się wejść w poniedziałek do Rossmanna :D W sumie nic nie potrzebuje, ale kupię na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ja sama nie wiem co kupię, tyle tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam takie zapasy, że nawet się nie wybiorę :-D Co więcej na wrzesień mam zakupowy szlaban :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tworzę listę zakupów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam nawet nie zaglądać do Rossmanna, ale oczywiście skończyło się na małych zakupach ;) Wybrałam dwie maseczki w płachcie, dwa balsamy do ust i maskę do włosów. Z moimi zapasami nie mogę szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do maseczeki z pozycji 7, to dodam, że super usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę (przynajmniej u mnie tak zadziałała) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka