niedziela, 10 lutego 2013

Rózowy zdzierak na dywaniku

Witam wszystkich :) Jak widzicie nadrabiam zaległości - tak patrzę, że muszę zrobić jeszcze parę zdjęć, abym miała na zaś, ale nie wiem - wydaje mi się, że u mnie wychodzą one o wiele lepiej. Właścwiei, to jest w tym stwierdzeniu jakieś ziarnko prawdy - praktycznie na każdym kroku jest okno. Na dole w salonie mam całe dwie ściany 'przeszklone', więc w ciągu dnia mam non stop jasno.  I teraz jak je porównuję, to widzę różnicę między zdjęciami z mojego domu, a zdjęciami od babci. Dobra, ale koniec tej paplaniny, bo miałam Wam tu dzisiaj przedstawić Soft - Peeling Synergen do twarzy dla skóry wrażliwej.

Od producenta:
Peeling Synergen usuwa delikatnie i głęboko wszelkie zanieczyszczenia oraz bakterie.
Delikatne oczyszczanie, uczucie gładkości skóry.
Tolerancja dla skóry przebadana dermatologiczne.

źródło: KLIK
Moja opinia:
Opakowanie: Produkt zamknięty jest w matowej tubce, dzięki czemu nie wyślizgnie się z czasami mokrych, rąk. Produkt ma zamknięcie typu 'klik'. Jeśli chodzi o szatę graficzną, to moim zdaniem jest naprawdę ładna i to był właśnie jeden z powodów dla których zwróciłam uwagę na ten produkt. 

Konsystencja/Zapach: Peeling ma dużo drobinek - mniejsze- jaśniejsze, większe- ciemniejsze. O ile tych mniejszych prawie nie czuć, to te większe potrafią zrobić krzywdę, ale o tym w następnej części. 
Zapach jest przyjemny i delikatny, nienachalny. Niestety nie umiem określić jak długo się utrzymuje. 
 Działanie: Może zacznę od delikatnego sprostowania - ten peeling nie nadaje się do skóry wrażliwej! Jest on zdecydowanie za mocny i może wywołać podrażnienia. Na szczęście nie mam jakiejś wrażliwej skóry, więc spokojnie go używam, chociaż słyszałam, że inne osoby też potrafi podrażnić. Wracając do tematu - peeling jest dość ostry, ma wyczuwalne drobinki. Aplikacja nie stanowi większego problemu. Dokładnie peelinguje naszą skórę i pozostawia ją gładką. Nie wiem czy to zasługa samego peelingu, ale jego działania jest świetne. Naprawdę, nie spodziewałam się takiego działania po tak tanim specyfiku.

 Wydajność: Używam go jak zaleca producent, 2-3 razy w tygodniu. I po paru miesiącach (niecałe 4msc) jestem dopiero w połowie. Dlatego zaczęłam go używać do ciała, pod prysznic i też nieźle się sprawuje.

Cena: Ja dorwałam go w Rossie na promocji za 5 zł. Na co dzień widuję go za około 7- 8 zł.
Dostępność: Tylko drogerie Rossmann.
Pojemność: 100 ml
Podsumowanie: Naprawdę świetny peeling, ale to chyba nie jest mój KWC. Zdecydowanie nie polecam osobom, które mają wrażliwą skórę. . 

P.S A tak na marginesie zapraszam Was do wzięcia udziału w fajnym rozdaniu ;)

4 komentarze :

  1. Ja nie wiem.. chyba trafiłam na jakąś nieudaną serię, bo kupiłam ten peeling, a on nic nie zdzierał.. Te drobinki były tak drobne, że ich wcale nie czułam ;c

    a za chustecznik dałam 35zł, moim zdaniem niedrogo :) Iv ma jeszcze wiele świetnych wzorów serwetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tego peelingu - chwilowo używam 3 w 1 z Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go użyłam raz, coś okropnego, nie nadał się do mojej mieszanej cery, a co dopiero dla wrażliwców. Ledwo go zmyłam z twarzy.

    Pudełeczko na lakiery z Empika z zeszłego roku z serii walentynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zdzieraki :D Oj już widnieje od jakiegoś czasu na mojej liście zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka