niedziela, 15 czerwca 2014

Leniwy dzień, czyli nowości i...

Heej :)
Dzisiaj bardziej leniwy post, bo z reguły niedziela to leniwy dzień. Cały weekend spędziłam dość aktywnie (piątek - wycieczka rowerowa, w czasie której głównie chodziłyśmy po drogeriach xD; sobota - 5 godzin spędzonych w sklepach w poszukiwaniu koszuli dla brata na zakończenie roku). Oczywiście nie obyło się bez zakupów kosmetycznych. We wpisie postanowiłam też odpowiedzieć na tag TMI ---> Too Much Information. :) 
Poszłam do Natury. Tak. Skorzystałam z promocji. :D Najpierw z koleżanką na spółkę. Wzięłam błyszczyk Essence XXXL Longlasting w kolorze 02 Coral Delight. Chyba jednak wolę ich pomadki. :D
Następnego dnia skorzystałam z promocji na spółę z mamą. Długo zastanawiałam się nad kolorem pomadki Maybelline z serii Color Whisper. Wahałam się głównie międzu O lala Lilac a Coral Ambition. Wygrała ta druga. :D Mama natomiast wzięła sobie masełko w kredce z Astora w kolorze 008 Hug Me. 
W Rossmannie zaopatrzyłam się jeszcze w lakier Rimmela 60 second z kolekcji Rity Ory w kolorze "Do not disture". 

A teraz przechodzimy do Tagu TMI ---> Too Much Information. 
Zaprosiła mnie do niego Joko. Arcy Joko. :D Dzięęęęki. :D 

1. Co masz na sobie?
Krótkie, czerwone spodenki i czarną bluzkę z nadrukiem. Została ona kupiona dla brata, ale że się w nią nie zmieścił to ja ją przejęłam. :D 
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Ale że tak poważne, poważnie? Nie. :D 
3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Niee, chyba, że liczy się zjedzenie swojego ukochanego batonika. :D
4.Ile masz wzrostu?
Coś koło 1,7 m. :) 
5. Ile ważysz?
Nie ważne. :D
6.  Jakieś tatuaże?
Nie. Kiedyś, w dzieciństwie zmywalne. :D 
7. Jakiś piercing? 
Jeden kolczyk w lewym uchu, jeden w prawym.
8. Jakaś ulubiona para serialowa filmowa?
Nie mam. ;)
9. Ulubiony program/serial?
Z polskich seriali to "Ranczo" i "Na dobre i na złe". :) 
10. Ulubione zespoły?
Lubię Florence + The Machine. Pisałam o nich ostatnio TUTAJ.

Co dziesięć pytań będę Wam coś umieszczała, tak na rozluźnienie. Czas na piosenkę! :D

11. Coś czego Ci brakuje?
Czasu? Nieee :D Jeszcze więcej optymizmu! :D 
12. Ulubiona piosenka?
Jedna? Pogięło kogoś. :D
13. Ile masz lat?
Sialala, I'm teen. :D
14.Znak zodiaku?
Ryba. No wiecie, takie zwierzę, co ma płetwy i żyje w wodzie. :D
15. Czego szukasz u partnera?
Wiecie, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam? :D 
16. Ulubiony cytat?
Tsaa, jednak zapisywanie fajnych cytatów wcale nie byłoby takie głupie. :D 
17. Ulubiony aktor?
Nie mam. Chyba. :D
18. Ulubiony kolor?
Fioletowy, beżowy, fuksja. 
19. Głośna muzyka czy cicha?
Jeśli słucham muzyki przez słuchawki to cicha. Jeśli radio to głośna. :D
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna.
Do swojego pokoju na baaardzo wygodny materac. :D Do tego pluszak w łapę i do humoru mogę dodać +50 :D

Parararara, papaaa - pora na drugą piosenkę! :D

21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
W zależności, co pod nim robię. xD 
22. Jak dużo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Zależy ile mam czasu. :D
23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Nie, ja raczej z tych poukładanych i grzecznych dzieci. :D
24. Co Ci się podoba u chłopaków?
Cenię sobie u nich wierność i inteligencję plus kulturę słowa. :)) Nie lubię, gdy ktoś używa przekleństw jako przecinków. ;)
25. Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Głupota. Chęć szpanowania. 
26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogspotu?
Bo wiedziałam, że blogowanie to fajna sprawa. A po drugie - kiedyś chciałam zostać pisarką, więc blog był takim jakby "szkoleniem". Teraz to marzenie mi przeszło,a le blog pozostał. Z tym się nie da zerwać ot tak. :D
27. Czego się boisz?
Nie wiem. Z tych najbardziej banalnych to błyskawic w nocy. :D
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dawno. :D Choć ze śmiechu to jakoś niedawno. :D
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Mówię to każdego dnia. :D 
30. Co oznacza Twój blogspot name?
Kiedyś popularne były takie strony ze zbiorowiskiem różnych nicków. Ten mi się spodobał i tak zostało. :)

Pora na trzeci utwór - trzymacie się jakoś? :D

31. Ostatnia przeczytana książka?
"Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Świetna. Więcej będzie w Niebanalnym Podsumowaniu czerwca. :)
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Rywalki" Kiera Cass.
33. Co ostatnio oglądałaś?
"Familiadę". :D Taki nasz mały zwyczaj z rodzicami. Co niedzielę razem siadamy do obiadu i oglądamy ten program. :D
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 
Mama. ;) 
35. Relacje między Tobą a osobą, do której wysłałaś sms?
Przyjaciółka. :) 
36. Ulubiona potrawa?
Ciężko wybrać. :D Zupa-krem ze szparagów, łosoś ze szpinakiem. :D 
37. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Wielka Brytania, Francja. :) 
38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Toruń. Cel --> zakupy. :D
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Chyba można tak to nazwać. :D
40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Mamę na dobranoc. :D 

Uwierzycie mi, gdy powiem, że jest to pierwsza piosenka w języku francuskim, którą słucham?! :D

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Nie mam pojęcia. :D 
42. Ulubiony smak słodki?
Czeko, czeko, czeko, czeko, CZEKOLADA! :D
43. Na jakich instrumentach grasz?
Kiedyś grałam na flecie, bo w szkole był to obowiązek. :D
44. Ulubiona część biżuterii?
Kolczyki. :) 
45. Ostatnio uprawiany sport? 
Rrrrrrrrower. :D
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Coś z Florence + The Machine moim łamanym angielskim. :D
47. Ulubiony tekst na podryw?
Yyyyy, WHAT??? 
48. Czy kiedykolwiek używałaś tego tekstu?
Kupa śmiechu. Hahaha. 
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Liczą się domownicy? A rybki? Dobra, tak na poważnie - z przyjaciółkami. :)) 
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto chce. :) Nikogo nie zmuszam, bo wiem, że nie każdy lubi odpowiadać/pisać tagi. :)) Z chęcią poznałabym odpowiedzi As, Szarony czy Tęczowej Banieczki. ;) 


I to byłoby na tyle. :D Pisanie umilała mi muzyka słuchana z Spotify - świetny program! :)) 

Pozdrawiam, 
Fabryczna :)) 

53 komentarze :

  1. Numer 3 odpowiedź najlepsza :D haa! u mnie ,,Familiada" też rodzinny zwyczaj ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest mi szkoda zjadać mojego ukochanego batonika, szczególnie jeśli nie mogę go kupić w sklepie pod domem. :D

      Usuń
  2. z familiadą jest u mnie tak samo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak było, ale teraz już mniej czasu + więcej nauki = rzadsze oglądanie ;P

      Usuń
    2. Tradycja Familiady nie tylko u mnie jest praktykowana. :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To taki zabawny serial. :D Nie mogę doczekać się kolejnego sezonu! :)

      Usuń
  4. Lakier rimmela - cudny! :) Chciałabym jakiś z tej serii chyba :DD
    Tyle pytań - po przeczytaniu każdego chciałam Ci coś powiedzieć a teraz przypomina mi się tylko dwa wybacz :D
    1. pisanie cytatów to wcale nie głupi pomysł - sama tak robię z cytatami z filmów :D
    2. z pytaniem o podobanie chodziło Ci o Tomka - no powiedz że tak xd Mnie nie oszukasz :D

    Przez czytanie posta zdążyłam tylko 1 piosenkę przesłuchać - 1 i wiesz co uwielbiammm <3 dzięki Tobie ;D zaraz skończę resztę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam zdecydować... nie chciałam nic jasnego, bo czytałam jakie to słabe. :D
      2. Może tak, może nie... :D Hahaha xD
      Ta pierwsza jest cudowna <3

      Usuń
  5. przypomniałam sobie po komentarzu Ems - piąteczka za na dobre i na złe! <3 co ja zrobię bez tego serialu :( Tylko filmy mi pozostaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się sezon skończył. :( I to w TAKIM momencie. :D

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak spisze się lakier. Mam podobny ze stałej kolekcji ;)
    U mnie przy obiedzie też leci Familiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi, bo kolor ładny. :))

      Haha, i też zgadujecie odpowiedzi? :D

      Usuń
    2. Taaak! Razem z tatą obstawiamy, czasem nawet mama się wkręci :D

      Usuń
  7. Fajne nowości, sporo tych targów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez skorzystałam z promocji w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości:-) a co do pytań- w czasie dzieciństwa też oglądałam familiadę ;-) kultowy program:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kultowy program :)) I do tego śmieszne dowcipy :D

      Usuń
  10. Jak ja uwielbiam czytać takie odpowiedzi , sporo nas łączy ~! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi przede wszystkim muszą być z przymrużeniem oka. :))

      Usuń
  11. fajny tag i odpowiedzi oczywiście :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. "Gwiazd naszych wina" jest w czołówce książek i filmów do obejrzenia/przeczytania u mnie. A z głośnością muzyki mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto! Ja tylko czekam aż będę mogła obejrzeć film. :))

      Usuń
  13. Też oglądałam dziś Familiadę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą pomadkę Maybelline i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy polubię - kolor ma ładny. :))

      Usuń
  15. Bardzo fajne nowości, tag również mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowe błyszczyki zawsze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - ostatnio przyłapałam siebie na tym, że częściej sięgam po błyszczyki niż pomadki. :)

      Usuń
  17. Przy niektórych odpowiedziach się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 21 i 47 - ogromnie mnie rozbawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż musiałam zerknąć co tam napisałam. :D Na szczęście nic bardzo głupiego. :D

      Usuń
  19. też bym chętnie przeczytała książkę, którą czytasz:) a w piosence Indlii mój piękny Paryż<3 dzięki za teledysk, bo jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier Rimmela świetny, ogólnie wszystkie kolory z tej serii bardzo mi się podobają :) Odpowiedź nr 3 powaliła mnie na wstępie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy trójce nie kłamałam - to NAPRAWDĘ jest straszne, gdy zjadasz swój ukochany batonik. :D Ale głód zwycięża! :D

      Usuń
  21. Ta pomadka Maybelline to chyba z tej samej serii co ja mam, uwielbiam je :) Nigdy nie byłaś zakochana?! Wow! :D Dobre odpowiedzi, trochę się pośmiałam, ale tak wiesz pozytywnie :) aż miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie lubię czytać "suchych" tagów, takich bez polotu - trzeba zawsze dodać do niego szczyptę "siebie". ;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja mam różne "fazy" - zdarza mi się chodzić w tych samych kilka dni. :D

      Usuń
  23. Czekolaaaada! ♥
    Generalnie wyznaję zasadę, ze nie ufam ludziom, którzy jej nie lubią :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mam to masełko Astora i bardzo lubię :) o tej Whisperce też myślałam ;p
    "Familiadę" też lubię, high five! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka