sobota, 9 sierpnia 2014

Gdzie warto zagościć w blogosferze? Część 4

Heej :)
Z racji, że są wakacje i jest weekend postanowiłam dzisiaj zamieścić i krótko opisać blogi, które są "perełkami" wśród blogów, które obserwuję. ;) Może któraś się skusi i zajrzy do dziewczyn. :)
Pamiętajcie, że kolejność nie ma znaczenia! 
1. Kosmetyczna Wyspa
W sumie blog niedawno odkryłam na nowo. :)) Blog Patrycji opiera się na naturalnej pielęgnacji, do której podchodzę jak pies do jeża, ale dzięki niej poznaję nowe marki i jakoś tak przekonuję się do korzystania z naturalnych kosmetyków - jestem otwarta na wszelkie nowości. ;)
A wiecie czym mnie najbardziej urzekła Patrycja? Tym, że:
a) stara się nawiązać dialog z czytelnikiem (funkcjonuje u niej gadżet Disquis, który jest suuper - dostaję powiadomienie, gdy tylko ktoś odpisze na mój komentarz ^^)
b) odwiedza blogi czytelników - I like it! :D
Nawet jeśli nie macie ufności do naturalnej pielęgnacji, wejdźcie tam,a  na pewno coś znajdziecie. Zaczarowana różdżka przeniesie Was na wyspę - Kosmetyczną Wyspę. :)


2. Dobre Dla Urody
Kilometrowe recenzje - serio. Ale nawet jeśli nie lubisz literek to i tak warto wejść, aby nacieszyć swoje oczy pięknymi zdjęciami! :)) Wracając do recenzji - niby długie, ale wchodzą szybko! Coś jak dobra książka - jeśli jest ona naprawdę dobra to szybko ją kończymy, bo nie można się oderwać. :))
Dodatkowo jak u Patrycji - nawiązanie kontaktu z czytelnikiem i dialog! :))

3. Magda na wakacjach
 Z tego, co się nie mylę M. poznałam przez polecenie przez kogoś... Żebym ja jeszcze wiedziała przez kogo. :D (utwierdza mnie to w przekonaniu, że takie posty są potrzebne!) Miłośniczka produktów Caudalie (dzięki M. właśnie znam tę markę :D) oraz właścicielka Kebaba - lubicie psy? Wpadajcie! :D  Każde jej słowo chłonę jak gąbka wodę. :D

4. Włosy na emigracji
Wydaje mi się, że jeszcze żaden blog włosomaniaczki nie pojawił się u mnie w zestawieniu. :D Generalnie na takie blogi nie wchodzę, bo po prostu jeszcze nie wkręciłam się w ten świat. :D No to czemu blog mojej imienniczki pojawił się tutaj? Bo jest on jednym z nielicznych, na które LUBIĘ wchodzić. :D Posty pisane są lekko, a autorka jest bardzo miła,a przynajmniej tak mi się wydaje patrząc po postach i komentarzach.:D I ma piękne, krrrrręcone włosy. :D

5. Frambuesa
Frambuesę ( tak to się odmienia?! :D) poznałam lepiej dzięki wyzwaniu, które niedawno również pojawiło się na moim blogu (5 dniowe, takie, gdzie wstawiłam swoje zdjęcie xD). Tak jakoś długo, długo nie wchodziłam i coś mnie tknęło podczas wyzwania i BACH! Zauroczenie od drugiego wejrzenia czy jakoś tak. :D Autorka jest przemiłą, ciepłą osobą. :))
P.S Lubisz malować paznokcie? Zajrzyj do Klubu Paznokciowego! :D

Zaintrygował Was może któryś z blogów? :)) Pozostałe polecane blogi możecie zobaczyć TUTAJ.

Pozdrawiam, 
Fabryczna :))
P.S Post opublikowany został automatycznie. Aktualnie jestem hen, hen daleko, za górami, za lasami.. Nie no żartuję. :D Jestem na wakacjach w Finlandii, wracam 11 sierpnia. Na komentarze i pytania postaram się odpowiedzieć po powrocie. :) Czekajcie cierpliwie i mam nadzieję, że będzie Wam mnie brakowało. :D  

31 komentarzy :

  1. Tylko jednego bloga nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość znam, są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie i często odwiedzam. Szczególnie blog Ewy z nr. 3 jest mi bardzo bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie znam tylko Frambuesę :D ale resztę zaraz obczaję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie nie ma człowieka w blogosferze przez prawie tydzień, wraca, przegląda sobie od niechcenia ulubione adresy i tu taka niespodzianka!
    Kochana, dziękuję za przemiłe słowa i czuję się zaszczycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie znam i odwiedzam :) Cieszę się, że pojawił się u Ciebie taki post, bo zauważam, że w sieci jest coraz więcej samolubów, którzy nigdzie nie linkują bojąc się o swoją "pozycję" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis większość znam

    OdpowiedzUsuń
  8. o Ty, łobuzie, wakacje w Finlandii? cudowne miejsce, zazdroszczę i tęsknię...
    a nowe blogaski zawsze w cenie, znam większość Twoich poleceń, a M. nawet osobiście :D i też uwielbiam ją czytać i nie jest to protekcja! najpierw była miłość, a potem randka :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Az mi sie buzka raduje i po ciezkiem tygodniu, takie polecenie mojego bloga jest dla mnie mega niesamowita i przede wszystkim mila niespodzianka - dziekuje Kochana za tak cieple slowa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwóch ostatnich blogów nie znam, muszę nadrobić :)
    Lubię takie posty, zawsze można odkryć nowe, ciekawe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystkie te blogi czytac :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie dziewczyny znam, ale dzięki tobie poznałam jeszcze Włosy na Emigracji, super tym bardziej, że sama mam kręcone włosy :)

    Co do disqus od jakiegoś czasu chcę go u siebie zainstalować, super gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, strasznie, strasznie Ci dziękuje za takie miłe rozpoczęcie dnia ! :)) Nikt dawno nie sprawił mi takiej niespodzianki i nie docenił w ten sposób :) Dałaś mi +milion energii do pisania bloga ! :)) :*

    Z Twojego zestawienia nie znam jednego bloga i już tam zaglądam :) Resztę również czytam regularnie i bardzo sobie cenie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzie <3 Fram <3 włosy na emigracji <3 uwielbiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  15. na jeden na pewno zaglądam,na resztę muszę luknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam wszystkie - nie zaskoczyłaś mnie tym razem :D I bardzo lubię dziewczyny :) Ale chyba najczęściej do Fram zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam prawie wszystkie blogi z powyższych, o :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam blog KOSMETYCZNA WYSPA ,Patrycja ma też kanał n a YUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre Dla Urody- UWIELBIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prezentowane blogi znam, a Patrycje uwielbiam nie tylko za jej stronę ale przede wszystkim za to, że jest wspaniałą dziewczyą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam pierwsze 3 i bezapelacyjnie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, Kochana, poniedziałkowy przegląd blogów sprawił, że uśmiech zagościł na mojej twarzy - niezmiernie mi miło za miłe słowo i za to, że jesteś od tak długiego czasu ze mną :*
    Wszystkie blogi, prócz Włosy na Emigracji, znam i bardzo lubię, szczególnie Patrycję z Wyspy :) Idę do Włosów, a Tobie życzę udanego odpoczynku i dziękuję pięknie za wyróżnienie ♥
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tylko tego ostatniego bloga, zaraz nadrobię. :) Za to bardzo cenię blogi Ewy, Patrycji i Magdy. :) Zaraz lecę poznać nowe miejsce - bardzo lubię takie posty polecające. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, akurat szukałam jakichś nowych blogów do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko blog Magdy, którą bardzo lubię. W takim razie muszę nadrobic zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka