czwartek, 24 kwietnia 2014

Gdzie warto zagościć w blogosferze? Część 3

No czeeść :D 
Wiem, że lubicie tę serię. Wiem, że ja też ją lubię pisać. :D Na pewno ten wpis będzie miłą odskocznią od tematów związanych z drogerią na R. czy na N. Ale we wstępie napiszę o czymś innym.
Ostatnio odkryłam fajny kanał na Youtubie zupełnie niezwiązany z kosmetykami/modą itd. Szczególnie jeden filmik mnie rozwalił na łopatki. :D Mowa tu o kanale Wobec Obiektywu.  Warto wejść i przejrzeć jej filmiki. A tak btw -> chciałybyście jakiś wpis z kanałami na YT, które lubię oglądać? :)

1.Kosmetyczka Inżynierki 
Blog stosunkowo młody i raczej nieznany. A szkoda. Posty pojawiają się naprawdę często, co dla większości z Was jest plusem. Na blogu znajdziecie dosłownie wszystko - kolorówkę, pielęgnację czy też jakieś osobiste spostrzeżenia autorki. :) Posty czyta się naprawdę dobrze. I to, co bardzo lubię - Linka Karo odpisuje na komentarze i stara się nawiązać konwersację. Zdecydowanie na plus! :) 

2. Arcy Joko 
Tej tu w ogóle zabraknąć nie mogło! :) Jeden z blogów, na które nałogowo wchodzę. Dosłownie. Arcy jest bardzo zabawna, to fakt. Niedawno wprowadziła posty o tematyce filmowej i muszę przyznać, że to był strzał w 10. Jak filmami zbytnio się nie interesuję tzn. lubię oglądać filmy itd., ale wiedzę na temat aktorów (pomijając moich ulubionych) mam niewielką to wpisy o tej tematyce lubię czytać i z niecierpliwością wyczekuję kolejnych. Warto też wspomnieć o autorskiej serii Pin Up czy o Podróży przez Jokolandię. Brzmi świetnie? Wystarczy, że tam wejdziecie, a wpadniecie do krainy jednorożców i magii. :)

3. Smaruję, wcieram, maluję...
Lubicie czytać kilometrowe ilości tekstu? Jeśli nie, to może dzięki Agacie polubicie. :D Nawet zwykła recenzja dzięki wielu wtrąceniom staje się niespotykana i wyjątkowa. Nie znajdziesz tam "lania wody". Szczególnie polecam zajrzeć do zakładki "Językowy kąt".  Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. :) Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jakiś post z tej serii. :) 


Kolejny blog, na który wchodzę z przyjemnością. :) Recenzje kosmetyków są bardzo obszerne. Lila, autorka strony, opisuje produkt z każdej możliwej strony. Jeśli coś się nie sprawdza, nie owija w bawełnę, ale wali prosto z mostu. Na początku recenzji czasami znajduję się krótkie opisy składników np. oleju arganowego. I zawsze znajdziecie składy produktów! :) 

U Magdaleny znajdziecie nie tylko recenzje kosmetyków. Przeglądając archiwum można znaleźć wpisy o domowych sposobach dbania o urodę. Ostatnio "na tapecie" znalazła się pokrzywa. W życiu nie sądziłabym, że tak ją można przyrządzić. :D Przyjemny wygląd bloga umila czytanie wpisów. :) 


Dzisiaj to na tyle. Lubicie tę serię postów? Chcecie kolejne części? :D 
Pozdrawiam, Fabryczna :)

P.S Przypominam o moim rozdaniu, gdzie można wygrać kosmetyki Organique, Bath&Body Works czy woski YC. :) 

83 komentarze :

  1. U Lili i Agaty często goszczę i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze tak! Można poznać te blogi, na które jeszcze się nie natknełyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pewnie pojawi się jedna część z tej serii... Choć pewnie trochę czasu minie. :) Chciałabym tu umieszczać prawdziwe "perełki".

      Usuń
  3. znam większość tych blogów i też polecam a resztę zaraz poznam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Joko, uwilebiam do niej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadnego z blogow nie znalam, musze koniecznie zerknac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę! Znałam tylko jeden blog z tych, które wymieniłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani jednego nie znałam, ale nr 3 mi się spodobał i coś czuję, że będę tam gościć częściej :)

    No to też jest objaw zorganizowania :) ja czasem mam problem z wyrobieniem się, bo właśnie daję sobie za mało czasu, ale na szczęście się nie spóźniam, bo tego nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór. :)

      Ja z kolei zawsze za dużo czasu sobie daję. :D Potem siedzę gdzieś na schodach i się nudzę. :D Wcześniej nie wyjdę, bo "ja tak sobie tego nie zaplanowałam". :D

      Usuń
  8. Arcy Joko jest boska <3 Ostatni blog Magdaleny również bardzo interesujący, a na pozostałe chętnie zajrzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, aż takiego uwielbienie dla Arcy? :D

      Usuń
    2. Oficjalnie popadłam w samouwielbienie. :D
      Nie no a tak poważnie, kurczęęęę dzięki :*

      Usuń
    3. Czytając Twoją reakcję, dochodzę do wniosku, że widzę siebie sprzed dobrych paru miesięcy, kiedy to As czy Zaczarowanaa napisała słów kilka na swoim blogu o moim blogu. :D Aż sie mordka śmieje na myśl o tych chwilach. :)

      Usuń
    4. To jest naprawdę motywujące :)

      Usuń
  9. Blog Arcy uwielbiam ♥
    do Magdy też często zaglądam . Reszty nie znam, więc lecę poznawać !! :)
    uwielbiam takie tagi, zawsze nowe fajne b log dzięki temu poznaję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie jest tag, tylko taka seria postów. :) Pomysł podpatrzyłam u Aswertyny dawno, dawno temu (w wakacje?). :)

      Usuń
  10. Inżynierkę bardzo lubię :) czasem dyskutujemy też na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że nie znam żadnego z tych blogów, jednak gdy będę miała chwilę z przyjemnością zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie z tych blogów wchodzę tylko do Joko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie blogi znam, a ostatni Magdy chyba najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Właściwie to nie wiem, który z blogów znam najdłużej. :D Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że odkryłam przed tobą nowe zaułki sieci. :)

      Usuń
  15. Dwóch z nich nie znam, ale biorę się za nadrobienie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam 4 :D obeznana jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, As, szalejesz. :D Pewnie pierwszego nie znałaś? :D

      Usuń
  17. trzy znam,a czego nie to właśnie zaraz zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na post:) Z chęcią zajrzę na strony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam 1 i 3 ale już to nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do szkoły się nie chodzi? nununu! :D

    Powiem tak cwaniaczku nie zaskoczyłaś mnie ;D Znam wszystkie :P Ale to Joko jest najbliższa memu sercu :* A jej posty filmowe to miód na me serce - że jestem ostatnio filmomaniaczką każdy wie chyba więc takie posty są dla mnie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si si si :D a ja się wciągam przez Was :D

      Usuń
    2. Jak was czytam to stwierdzam, że za każdym razem kiedy pomyślę, że mój blog nie ma sensu najpierw strzelę sobie piątkę w czółko a potem przyjdę tu się dowartościować.
      Dzięki :*

      Usuń
    3. As - to działa jak sekta. Ale tę sektę się lubi. :D
      Joko - wpadaj tu jak często chcesz. :D

      Usuń
    4. o coś jestem podejrzana? :D Jestem guru w sekcie? :D Zacnie ;D

      Usuń
  21. Smaruję, wcieram, maluję... podczytuję a resztę też zaraz sobie poczytam :)
    fajna taka ta seria postów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie posty, znam tylko Lilę i chętnie zajrzę do pozostałych dziewczyn.
    Ps: Do wpisu z kanałami yt też bym chętnie zajrzała! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię. W takim razie będę się przygotowywała do napisania takiego wpisu. :)

      Usuń
  23. No chyba nawet nie muszę mówić jak bardzo się cieszę, że znalazłam się w tej notce. Czuje się mega doceniona i dałaś mi ogromnego kopa do dalszego pisania, które tak kocham, a czasem przychodzi zwątpienie. Dziękuję za takie wspaniałe przedstawianie :*
    Wiesz, że sobie zapiszę te słowa gdzieś? Haha.

    Btw idę pozwiedzać pozostałe blogi, Madzię już znam i bardzo lubię, przed chwilą odwiedziłam Smaruję... I już mi się spodobało, za chwilę czas na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz, zapisz, bo jak nie zapiszesz to pewnie Ci się przydadzą :D

      Miło mi, że mogłam Ci sprawić taką przyjemność :)

      Usuń
  24. Zerknę do nich z pewnością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku, chyba nie ma piękniejszego dowodu na to, że warto wkładać wysiłek w pisanie bloga. Ewo, bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie, pękam z dumy i ruszam do pracy nad kolejnymi wpisami :D

    No i już pędzę na nieznane mi blogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jest baardzo miło czytać komentarz takie jak Twój :)) Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość ;)

      Usuń
  26. Dzięki Tobie poznałam kilka naprawdę fajnych blogów ! Oczywiście czekam na więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej, ale później - co za dużo to niezdrowo. :D

      Usuń
  27. Lilę i Agatę znam, lubię i polecam :) Na resztę z przyjemnością zajrzę, a co do kanałów na YT jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zacznę się przygotowywać do wpisu z kanałami na YT. :)

      Usuń
  28. z chęcią się z nimi zapoznam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te wpisy :-)
    część zaprezentowanych blogów znam i czytam regularnie, na resztę chętnie zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych blogów znam tylko blog Arcy, a na resztę koniecznie muszę zajrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 i 5 znam :) Z resztą muszę się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie! Bardzo mi miło :*
    Aż wstyd się przyznać, ale kilku blogów nie znałam, co zaraz nadrobię ;) i chętnie zobaczę takie posty częściej, w ten sposób wielokrotnie znalazłam świetne miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam wstyd - po to są takie wpisy, by poznawać nowe zakątki blogosfery. :)

      Usuń
  33. Chętnie odwiedzam Kobiecą Sferę i 30plusbeautyblog, dziewczyny są świetne, warte tego wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz takie samo zdanie o tych blogach jak ja. :)

      Usuń
  34. Łoo dziękuje za takie wyróżnienie :**
    Bardzo mi miło, że się tu znalazłam ;):*
    Niestety w dzisiejszej notce się nie popisałam i nie opisałam składu tej maskary o czym zdałam sobie dopiero przed chwilą sprawę :<

    A co do maskar :D
    Polecam ci so culture z serii volume milion lashes z loreala :D widziałam, że u Iwett już czytałas o niej ;) uważam tak jak ona, że maskara jest genialna, nie osypuje się, a jej szcoteczka mimo, że silikonowa bardzo wygodna w użyciu ;) teraz na promocji w rossie może być w dobrej cenie :D no i moją ulubioną mogę ci polecić z Yves Rocher - sexy pulp, daje delikatny i naturalny efekt, jednak wiele osób jej nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do blogów :D znam wszystkie 5 ! :D Tzn kosmetyczkę inżynierki dopiero niedawno poznałam, ale polubiłam ;)

      Usuń
    2. o, Lila, mamy chyba podobny maskarowy gust – też polecam Volume Million Lashes, a i Sexy Pulp nie pogardzę! obie bardzo, bardzo dobre.

      Usuń
    3. Oj tam, raz bez analizy składu przeżyjemy. :D
      Kusicie obie L'Orealem - może raz się "szarpnę" przy okazji tej promocji. :D

      Usuń
  35. Pierwsze dwa blogi znam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię takie posty bo zawsze można odkryć ciekawy blog :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka