sobota, 15 lutego 2014

Gdzie warto zagościć w blogosferze? Część 1

Witajcie :)
W którymś z postów zastanawiałam się, czy nie napisać o moich ulubionych blogach. Pewne dwie osoby wyraziły swoją chęć na poczytanie o moich ulubionych zakątkach w blogosferze, więc postanowiłam, że napiszę o nich co nieco.
Mam nadzieję, że dzięki mnie poznacie wiele "perełek" i zagościcie tam na dłużej. Jest to moja subiektywna opinia, z którą nie musicie się zgadzać. :) Podrzucajcie też linki do Waszych ulubieńców - z chęcią odkryję nowe miejsca.
Kolejność wymieniania blogów nie ma znaczenia - wszystkie lubię tak samo. :)

1. Zaczarowanaa
Co prawda wpisy nie są dodawane zbyt często, ale to nie przeszkadza, by blog znalazł się w tym zestawieniu. :) Przede wszystkim bardzo podoba mi się szata graficzna. Jest przepiękna, o czym już wiele razy wspominałam. Zaczarowanaa robi piękne wzorki na paznokciach, ale nie to uwiodło mnie najbardziej.
Autorka bloga jest niesamowitą dziewczyną. Przegadałyśmy razem już wiele, wiele godzin. Dla mnie niesamowite jest to jak w krótkim czasie zmienił się mój stosunek do Zaczarowanej. Nigdy nie wiedziałam, co wszyscy widzą w tym blogu - teraz już wiem. Wchodząc tam, czujesz się jak u dobrej koleżanki - to lubię! :)

2. Madstel-kosmetycznie

Blog, który znam od początku. Dosłownie. :) Trafiłam tam, gdy szukałam sobie jakiś nowych blogów do poczytania, a że akurat autorka bloga zostawiła u mnie komentarz to postanowiłam zajrzeć. :)
Magdalena S-K uwiodła mnie swoimi recenzjami - są długie i szczegółowe. Jeśli zastanawiam się nad zakupem jakiegoś kosmetyku to zazwyczaj najpierw tam sprawdzam opinię (ostatnio coraz mniej wierzę KWC - wolę zdecydowanie przeczytać opinie na blogach. Wybaczcie wtrącenie.) . Jeśli zostawicie tam komentarz to na pewno nie zostaniecie pominięci - Magdalena odpisuje na każdy komentarz u siebie - cenię to choć sama dopiero niedawno zaczęłam tak robić (i widzę różnicę - pozytywną. :)).

3. Buduar Margotki

Blog, na którego trafiłam dzięki Aswertynie. Znacie to uczucie, gdy wchodzicie na bloga i od razu wiecie, że zostaniecie tam na dłużej? Taka jakby "magiczna nić przyciągania"? Odczułam coś podobnego. :) Wiecie co najbardziej lubię u Margotki? Off topy - w życiu bym na to nie wpadła. Naprawdę świetny sposób przekazywania wiadomości nie do końca związanych z samą treścią bloga czy ogólnie tematyką.
Jeśli nie znacie (i lubicie koty :D) to warto się zapoznać z tą pozycją. Drugiego takiego miejsca w blogosferze nie widziałam. :)

4. Rogaczki Kosmetyczne
Strona, na którą bardzo lubię wchodzić - autorka bloga czyli rogaczki ma poczucie humoru. A co bardziej rozweseli Fabryczną po smutnym i jakże dołującym dniu jak nie dobrze napisana recenzja z choćby minimalną dawką humoru? :) Bardzo podoba mi się także pomysł z Kosmetycznym Związkiem Zapaśniczym. Jest to bardzo dobrze przemyślana seria, której zawsze z niecierpliwością wyczekuję.

5. Kosmetyki Moniki
I ostatni blog w tej części zestawienia, który "odkryłam na nowo" stosunkowo niedawno. Po pierwsze bardzo, ale to bardzo podoba mi się szata graficzna bloga! Jest wesoło, różowo (wielką fanką tego koloru nie jestem, ale tutaj ma taki ciekawy odcień) i optymistycznie. :) Do tego posty zdobią świetnie zrobione zdjęcia. Wszystko ma swoje miejsce, panuje ład i porządek. Gdy widzę nowy post na tym blogu to zapisuję go w zakładkach po to, aby przeczytać go na spokojnie później i delektować się każdy słowem.

Pokrótce przedstawiłam Wam pierwszą część miejsc wartych odwiedzin. :) Na pewno będą kolejne, bo to jeszcze nie koniec - cała strona w notatniku zapisana nazwami waszych blogów czeka na opublikowanie. 
Mam nadzieję, że podoba Wam się tak przedstawiona seria. 

Pozdrawiam, Fabryczna

58 komentarzy :

  1. Nie znam żadnego z tych blogów, ale zaraz posprawdzam te linki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj, sprawdzaj, może Ci któryś z nich przypadnie do gustu? :)

      Usuń
  2. Aj, dziękuję Kochana za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znam żadnego z tych blogów w sumie :) ale chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. ;) Może nie każdemu przypadną do gustu, ale ja je lubię. :)

      Usuń
  4. Znam prawie wszystkie i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wszystkich powyższych pozycji bardzo chętnie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog Rogaczki bardzo lubię i staram się bywać na nim regularnie, pozostałe kojarzę ale szukam czegoś innego w zawartości bloga także tutaj nieco się mijamy ze swoimi potrzebami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że się mijamy. :) Ale gdyby wszyscy lubili to samo tp byłoby nudno. :D

      Usuń
    2. Miało być to - na smartphonoe ciężej się odpisuje :D

      Usuń
    3. A pewnie, że tak :) Różnorodność jest wskazana :)))

      Usuń
  7. Nie znam 3 i 4, więc lecę obczaić blogi w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten post.Witak fabryczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogi 2, 3 i 5 obserwuję i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam wczesniej przyjemnosci bywac na tych blogach, ale dzieki Tobie, z pewnoscia je odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka, blog nr 5 chetnie obserwuja i odwiedzam od dawna ;)

      Usuń
  11. Znam wszystkie oprócz 3 i też bardzo chętnie tam zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nowych blogów nigdy nie jest za dużo. :)

      Usuń
  13. fajny wpis :-)
    może dzięki niemu poznam nowe blogi, chociaż te akurat znam, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejne części :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko Madstel-kosmetycznie a na resztę z chęcią już zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis, chętnie odwiedzę te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że z chęcią przeczytasz kolejną część z tej serii :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię takie wpisy bo dzięki nim mogę poznać nowe ciekawe blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - uwielbiam poznawać nowe, wartościowe miejsca. :)

      Usuń
  17. dziękuje dziękuje dziękuje! :* Jesteś kochana :** Bardzo mi miło :)
    z tych wzorków to sie pośmiałyśmy :DD Przesadzasz :P Już daaawno ich nie dawałąm - to były czasy zalene skórki brzydki kształt paznokci - lepiej nie spominać o tym byłam baaaaaardzo początkująca - teraz skromnie powiem - weszłam na wyższy level :D ale i tak baaaardzo, baaardzo dużo mi brakuje ;D
    'Nigdy nie wiedziałam, co wszyscy widzą w tym blogu' ---> a też nie wiem nic nie widzą :D Nie przesadzajmy jest dużo lepszych blogów :D
    ale dziękuje :* To dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość tych blogów znam i chętnie je odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre z nich znam i bardzo lubię je odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Madstel, Rogaczki i Buduar znam i bardzo lubię :) Na dwa pozostałe chętnie spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy tam jakieś wspólne. ulubione blogi. :)

      Usuń
  21. Kochana ślicznie Ci dziękuję za takie wyróżnienie! Nie spodziewałam się, zrobiło mi się miło na serduchu :)
    Pozostałe blogi znam i odwiedzam. Czekam na kolejne takie notki, bo chętnie bym poznała jakieś nowe blogi. Ja podobny post robiłam, ale z blogami o wnętrzach, które uwielbiam też czytać i podziwiać piękne mieszkania ich właścicielek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj. :)
      Kolejny post najprawdopodobniej pojawi się pod koniec tego tygodnia. Mam nadzieję, że odkryję przed Tobą nowe blogi. :)

      Usuń
  22. Ooooo, właśnie się zdziwiłam, że od wtorku nic nie publikowałam, a ludki zaglądają jak szalone. Tyś jest sprawczynią tego zamieszania! A serio, dziękuję za uznanie dla mojej pisaniny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłas na to. :) Lubię czytać Twoją pisaninę . :D

      Usuń
  23. żadnego bloga z powyższych nie znam, ale w miare spodobał mi się ten przy numerze 4. przeglądnę go w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znałam ani jednego do dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczarowana i Margotka to dwie kochane istotki które grzeja moje serducho :D Rogaczki kosmetyczne mocno daja czadu :)
    Zaczarowana jest mi jak siostra! :)
    Ciebie tez pałuję miłością :D

    Dłuuugo czekałam na ten post i tak sie ciesze, że jest! :D
    Idę poznac te dziewczyny których nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten weekend najprawdopodobniej opublikuję drugą część, która już jest w połowie napisana :D

      Leć i poznawaj,tylko się nie zabij. :D

      Usuń
    2. As - siostro...DZIĘKUJE! :***

      Usuń
    3. A co Ty tu robisz,coo? :D Zmykaj mi odpisywać na komentarz, już! :D

      Usuń
    4. śledze Cię :D Juz odpisałam wczoraj przecież :) Czyżby wylądował w spamie? :(

      Usuń
    5. Możliwe - idę sprawdzić :)

      Usuń
  26. nie wszystkie panie znałam, więc znowu post z poleceniami okazał się bardzo przydatny! dziękuję, pędzę zwiedzać nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tego typu posty u innych. Fajnie jest poznawać nowe miejsca. :))

      Usuń
  27. Świetne zestawienie ;) Zaglądnę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kojarzę tylko Buduar Margotki - na resztę blogów chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotka daje czadu, ale pozostałe nie zostają w tyle. :)

      Usuń
  29. Nie znam żadnego z przedstawionych blogów ale z miła chęcią zajrzę i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buduar Margotki bardzo lubię ;)
    a resztę chetnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie otwarte już w nowych kartach :D
    Try to design

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony tutaj komentarz. :) Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz u siebie na blogu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej!

Etykiety

-40% -49% #100happydays 20 twarzy... AA akcja Alterra Alverde ankieta astor Avon Babydream back to school Balea bardzo dobry Bath&Body Works baza pod cienie baza pod makijaż baza pod tusz BeautyBlender Bell Benefit Biedronka Bielenda Biolaven Organic Bioliq Biotanic bitwa Blistex blogerka kosmetyczna błyszczyki Boti Bourjois Boże Narodzenie bubel bzdety CandA Carmex Catrice Cetaphil cienie do powiek cień w kremie Cleanic Color Tattoo coś innego Czas Żniw Cztery Pory roku Czytelniczy zakamarek książkowy debiut demakijaż denko Dermika deser dłonie DM Dove dwufazowiec dzieciństwo Dzień babci i dziadka Dzień Dziecka ekobieca ekstrakt z banana emulsja EOS Epikbox Essence Eveline Evree Facebook Farmona FC Bayern film filmiki Fusswohl Garnier gazetka gąbeczka do makijażu genialny Gliceryna Golden Rose Green Pharmacy Hakuro HandM Healthy Mix hebe hydrolizat keratyny Hypoallergenic I<3Makeup idealny na lato informacja Inglot inne inne blogi Isana jedzenie Joannna John Green Joko kakao Kamill kamuflaż kino Kobo kolorówka korektor kosmetyczka kotek kredka do ust krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy krzywe paznokcie lepiej nie patrzeć książka książka czy film kultura KWC L'biotica l'oreal lakier do paznokci Lirene lista lotion Lovely małe co nieco małe informacje Manhattan Marion maseczka masełka maska maska własnej roboty masło maxfactor Maybelline mgiełki Mikołajki mini-recenzje minti shop. Zoeva Miss Selene Miss Sporty Mizon mleczko pszczele Montagne Jeunesse mój pierwszy raz mus do ciała muzyka My Secret nagrody najlepsi z najlepszych Nakręćmy się na wiosnę Natura Natura Siberica nic Niebanalne podsumowanie Nivea nowa kolekcja nowe książki nowy wygląd o mnie odkrycie roku odżywka odżywka do rzęs odżywka w sprayu olejek olejek do włosów ołtfit Organic Shop Organique Oriflame Original Source Orly Orsay OSZUSTKA P2 Pantene paznokcie Paznokciowy Team peeling Pepco Perfecta pędzle pianka do mycia ciała piaskowy pielęgnacja pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów Pierre Rene Pilomax płyn micelarny po raz drugi Podaruj Paczkę podkład podsumowanie pomadka porównanie postanowienie powitanie Poznaj Fabryczną! prawie debiut prezent promocja promocje przesyłki puder recenzja recenzja książki rimmel Rival de Loop Rossmann rozdanie rozświetlacz różne sally hansen Samantha Shannon saszetka Schauma Sekret Urody Sensique Serum siemię lniane słodycze Soraya stopy Super-Pharm Synergen szablon szampon szminka Święta Tag taka radość że hoho tanie a dobre The Body Shop The Sims 4 The Versatile Blogger Tkmaxx Tołpa ToniandGuy tonik tort tusz do rzęs Tutti Frutti twarz ubrania ulubieńcy roku ulubiona książka ulubione blogi ulubiony produkt Under20 urodziny Wet N Wild Wibo włosowe zdjęcia włosy wow zdążyłam na czas wszystko co lubię wycofywane produkty wygrana wyniki wysuszacz do paznokci/lakieru wyzwanie wzorek Yoskine YouTube Yves Rocher z życia wzięte zabawy zakupy zapowiedź zdobienie zestawienie Ziaja Zoeva żel do mycia twarzy żel pod prysznic życzenia
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka